22 sty 2017

wyzwanie - album

witajcie!
mam postanowienie na rok 2017. co miesiąc będę robić jedną stronę albumu ze zdjęciem moich dzieci. póki co, jest koniec stycznia i karta gotowa. plan na ten miesiąc zrealizowany.

styczniowa karta jest kartą zimową. ponieważ wcześniej nie było w Gdańsku opadów śniegu, postanowiłam skorzystać z okazji i uwiecznić chwilę zwariowanej zabawy moich dzieciaków w śniegu.
zdjęcie obrobiłam w darmowym programie graficznym, dodałam tekturki od Laserowe LOVE, trochę taśmy washi, embossingu na ciepło, pasty śniegowej i moich własnoręcznie zrobionych emaliowanych akcentów.

jeśli chcecie przyłączyć się do wyzwania, dajcie znać w komentarzu. ja do tej pory nie zrobiłam ani jednego scrapowego albumu ze zdjęciami dzieci, mam więc nadzieję, że zrealizuję to postanowienie do końca.




przy okazji przypomnę, że do 20 lutego 2017r. trwa wyzwanie na blogu Laserowe LOVE, w którym inspiruję tą właśnie kartą albumową. temat wyzwania to "Biała zima z tekturką" -----> klik, a do wygrania jest bon na 50zł do wykorzystania na tekturki w sklepie Laserowe LOVE. spróbujcie swoich sił!



4 komentarze:

  1. Już zrobiłaś!? O kurcze, muszę się zbrygnąć - moja styczniowa jeszcze nie gotowa.
    A Twoja - świetna! Pięknie zimowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była potrzeba, doszła "wena" i samo powstało. Czekam na Twoją, z niecierpliwością!

      Usuń
  2. Wow! Piękna karta! Detale, szczególiki - za każdym razem jak na nią patrzę, widzę coś nowego, co mi wcześniej umknęło! Piękna :)

    OdpowiedzUsuń