8 sie 2017

pochlapana kartka

Na zakończenie mojej współpracy ze sklepem Three Wishes stworzyłam trochę mediową kartkę na kraftowej bazie. Nieczęsto chlapię tuszami i mgiełkami, rzadko używam past i wosków, ale tym razem zrobiłam wyjątek. Nawet kwiaty wykonałam z foamiranu, który wcześniej zabarwiłam akwarelami. A wyszło tak:

This is my last inspiration for Three Wishes store - card made on kraft base, with a lot of splashes made with watercolors and mists. I even made some foamiran flowers! So, here is my card, which I enter to SSS Wednesday Challenge: Splatter it.






Więcej o kartce i użytych materiałach znajdziecie tutaj ----> klik.

3 komentarze:

  1. Gorgeous card! It's so elegant and pretty.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    Mandy xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka. Taka trochę jesienna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś mistrzynią kompozycji scrapbookingowych :)

    OdpowiedzUsuń