22 lip 2017

rustykalny exploding box z karetą

Trochę rustykalny, trochę romantyczny box dla młodej pary. Wewnątrz umieściłam karetę 3D - uroczą i pełną detali, grawerowaną formę z tektury. Ponieważ chciałam zachować naturalny wygląd tekturek, tym razem nie wytuszowałam ich na biało - przybrudzenia od wycinania laserem nadają im swojskiego eko charakteru. Do przyozdobienia "kobierca" użyłam oczywiście mojego ulubionego chrobotka - naturalnego mchu, kwiatów z papieru mulberry oraz uroczych, kwiatowych pręcików.






Box zgłaszam na rustykalne wyzwanie do Crafty Moly oraz do MiszMaszu Papierowego na wyzwanie "Dowolna praca z tekturką".

       



3 komentarze:

  1. Cudny box <3 Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja również dziękuję! Tym bardziej, że właśnie zauważyłam, że... WYGRAŁAM! Mam spóźniony zapłon :D

      Usuń