24 lut 2017

nowa inspiracja dla Laserowe LOVE

Raz w miesiącu przypada dzień mojej indywidualnej inspiracji dla Laserowe LOVE - producenta tekturek scrapowych. Zapraszam Was na blog Laserowe LOVE, gdzie możecie bliżej przyjrzeć się pracy, której zdjęcie poniżej.


Jest to lutowa strona w moim dzieciowo - scrapowym albumie, na laserowym blogu piszę o niej trochę więcej. Po prostu pękam z dumy, że udaje mi się realizować ten (----> klik) projekt albumowy. Wciąż zachęcam Was do przyłączenia się do wyzwania - chęć uczestnictwa można zgłosić w komentarzu.

A jeśli wciąż macie niezaspokojony głów wyzwaniowy, to zapraszam na blog Laserowe LOVE, gdzie na prawdę dużo się dzieje. Aktualnie trwa tam wyzwanie#2 - "Wyzwanie tagowe z tekturką" ----> klik w którym można wygrać bon na 50zł do wykorzystania na tekturki w sklepie Laserowe LOVE, a także wspólna zabawa z Art-Piaskownicą, gdzie trwa wyzwanie o nazwie "STYLE - styl klasyczny" - i tu do wygrania jest również bon na tekturki z Laserowe LOVE. Myślę, że nagrody są świetne, a tematy wyzwań bardzo ciekawe, więc po prostu zapraszam do czynnego udziału.

http://laserowelove.blogspot.com/2017/02/wyzwanie-2-tagi-w-natarciu.html



7 komentarzy:

  1. Kolejna piękna praca :) bardzo lubie Twoje zdjęcia/kompozycję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i miło mi, że zaglądasz do mnie.

      Usuń
  2. Pięknie!
    Ty już zrobiłaś lutową a ja w lesie, nawet stycznia nie mam.
    Muszę się ogarnąć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, ja czekam na Twoje z niecierpliwością!

      Usuń
  3. Jak zwykle piękna, wspaniała praca :)

    OdpowiedzUsuń