22 paź 2016

kartka na wieczór panieński

wieczór panieński - niepowtarzalny, szalony, jedyny. bo przecież jest tylko raz.
kartkę zdobi brokat, złoto, dużo różu i koronka imitująca tiul, którą kupiłam w moim lokalnym sklepie scrapowym - Zielone Koty.
 jest wyjątkowa, bogato zdobiona, ale dzięki tiulowi - delikatna.
dodatkowo sama sukienka - wykrojnik - chodziła za mną dokładnie od roku, bo pierwszy raz zobaczyłam ją w Kocurach na początku naszej znajomości. teraz ją mam i należy do mojej ulubionej garderoby.

kartkę zgłaszam na wyzwanie do Zielonych Kotów - sklepik obchodzi pierwsze urodziny.
a tu link do wyzwania -----> klik.

kartka z okazji wieczoru panieńskiego


8 komentarzy:

  1. świetna kartka :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Moze pomysle o szyciu..? Dla lalek, rzecz jasna.

      Usuń
  3. piękna kartka :0 a w swojej pracy najbardziej lubię to, że udaje nam się spełniać te długo "chodzące" za kimś marzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam wiele marzeń... tylko miejsca w szufladach coraz mniej ;)

      Usuń
  4. Świetna jest :) Kolory, układ i ta suknia wymiata :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu sklepu Zielone Koty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję. Mój blog odżył w trakcie wyzwania i... czekam na następne!

      Usuń