4 lis 2014

jak złożyć życzenia świąteczne?

wczoraj po raz pierwszy widziałam w telewizji reklamę świąteczną. być może dla przeciętnego odbiorcy na bożonarodzeniowy szał jest jeszcze za wcześnie, jednak dla mnie jest to czas potencjalnie największego ruchu handlowego na blogu i w moich galeriach internetowych. sama kartki świąteczne wysyłam za późno, najczęściej za granicę i z pewnością dochodzą po świętach. no cóż, pozostaje albo się z tym pogodzić,  albo zmienić nawyki. dlatego też w tym roku zapisuję już w listopadzie, czarno na białym, mały poradnik dla siebie samej.

jak złożyć życzenia świąteczne na czas?
1. wyślij kartki na początku grudnia. jak dojdą po mikołajkach, będzie w sam raz, a dodatkowo 
zainspirujesz Odbiorcę swoim gestem i - co będzie przemiłe - otrzymasz kartkę zwrotną!
nie wiem jak Wy, ale ja kolekcjonuję wszystkie kartki, pocztówki i zaproszenia, które otrzymuję. może oprócz ubiegłorocznych kartek bożonarodzeniowych, które zjadł mój dwuletni syn. całej korespondencji nie ma zbyt wiele, a po latach jest to miła pamiątka i zachomikowane wspomnienia. 
w moich galeriach internetowych coraz więcej świątecznych produkcji. o, na przykład taka, jeszcze cieplutka, sarenki nie zdążyły jeszcze zmarznąć.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz