5 kwi 2012

biżu z duchem vintage

poprzedni mój post zatytułowałam "wielkanocny hurt". i doszłam do wniosku, że słowo hurt jest bezdusznym handlowo-biznesowym określeniem, nieodpowiednim do tego, co robię. wszystkie moje prace wykonywane są ręcznie, z poświęceniem czasu na szczegóły, zrobione są po prostu z sercem. nawet, gdy dubluję swoje projekty, zawsze staram się, aby ich tworzenie nie było produkcją z taśmy, lecz nacechowanym pozytywnie rękodziełem "made with love". 
dziś chciałam pokazać Wam kolczyki wykonane z pięknych, misternie wykonanych kaboszonów z żywicy, które są dość unikatowe, ponieważ sprowadziłam je z zagranicy. kolczyki wykonałam na bazie bigli angielskich w kolorze antycznego, starego złota/mosiądzu. uwielbiam ten "vintage look", który niewątpliwie zaklęty jest w tej biżuterii...



12 komentarzy:

  1. Piękne! Te pierwsze zdecydowanie bardziej w mojej kolorystyce i zdecydowanie z przyjemnością bym takie nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawde wyjątkowe, nigdzie nie widziałam do tej pory takich kolczyków, gratuluje pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  3. te kolczyki są prześliczne...

    OdpowiedzUsuń
  4. cuuudowne !
    oj, chcę takie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko! Te kolczyki są wspaniałe. Zdecydowanie w moim stylu. Unikatowe i faktycznie, hurt tutaj nie pasuje.

    Zapraszam do mnie, jestem nowa, może Cię zainteresuję.
    www.mintpants.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne i takie wyjątkowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają. Mają taki "pamiątkowy", "babciny" charakter. Absolutne cudeńka.
    www.zapachy-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rzeczy tworzysz! Dzięki za dołączenie do bazy pomorskich crafterek:) Czekamy na udziały w Pomorskich wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  9. doprawdy, piękne są te kaboszony!

    OdpowiedzUsuń