29 mar 2012

wielkanocny hurt

pamiętam, że w zeszłym roku zrobiłam tylko dwie kartki wielkanocne. w tym roku sprawa ma się o wiele lepiej - kartek powstało więcej, ba, udało mi się nawet zrobić typowo wielkanocną kartkę o tematyce religijnej, co jednak nie było wcale proste. tematyka bowiem jest dość ciężka i wypadało by uniknąć kiczowatej pompy... kartka jest więc bardzo prosta, zdjęcia poniżej. dodam jeszcze tylko, że w końcu udało mi się wykorzystać odpowiednio wspaniały papier naszej rodzimej produkcji w ludowe, tęczowe wzory.







5 komentarzy:

  1. Chciałabym taka kartkę dostać.. masz ogromny talent! pozdrawiam, Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi sie zestawienie tego obrazka z papierem, taka nietypowa kartka, ale bardzo świateczna:) Super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog <3

    Zapraszam do:
    oliness-fashion.blogspot.com

    Proszę o głosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kartki przecudne, szczególnie urzekły mnie te pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknej urody wszystkie..chociaz te pierwsze skradły moje serce!!!
    Dziękujemy za udział w UHKowskim wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń