11 sty 2012

wszystko w kółko się kręci...

pamiętam dokładnie, jak rok temu pisałam post o kartkach, które robiłam na dzień babci. i pamiętam moją wielką radość i początek przygody z maszynką do wycinania, którą dostałam na gwiazdkę od męża - z cuttlebugiem. dziś mogę stwierdzić, że cuttlebug to mój bliski przyjaciel i czasem, przy większych zamówieniach dosłownie zajeżdżam go ile mogę. dziś nie wyobrażam sobie pracy bez niego. i tak świętujemy razem drugi już dzień babci.
poniższe kartki są raczej uniwersalne, niemniej wykonane z myślą właśnie o babciach. jedna horyzontalnie, druga wertykalnie. synek słodko spał, a ja cięłam, szyłam i kleiłam. wyjątkowo udana wydaje mi się ta kartka w pionie - motyle wyglądają jak liście, a całość ma charakter ciepłej jesieni.






7 komentarzy:

  1. subtelne, delikatne, podobają mi się twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobają twoje prace ;) życzę pięknego tygodnia i zapraszam też do mnie ;) Zachęcam do komentowania i dodania do członków ;)

    www.bellalamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne te kartki!!!!! Wspaniałe :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki, które tworzysz są zniewalająco piękne i bardzo kobiece! Ahh będę obserwować i się uczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! genialne masz pomysły.bardzo inspirujące.
    może coś zainspiruje Cię na moim blogu o designie i filmach.

    http://filmdizajn.blogspot.com/

    polecam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń