8 sty 2012

przeterminowany post o kartkach świątecznych

w tym roku nie miałam czasu, żeby na dobre zanurzyć się w produkcjach na święta. dwie kartki zrobiłam jeszcze we wrześniu, przed narodzinami Antosia, a później z czasem na scrapowanie było już tylko gorzej. mały żabulek pochłania niesłychane ilości czasu, a skutek jest taki, że wszystkie pomysły odkładałam na półkę - może uda się zrealizować je w przyszłym roku..? chciałabym. tymczasem wklejam kilka kartek i bilecików - czytaj wszystkie tegoroczne, które w skandalicznych godzinach nocnych udało mi się jednak wykonać. jakieś one takie wszystkie... niebieskie.











 

 

 








4 komentarze:

  1. Piękne kartki. Też mam nadzieję, że w tym roku będziesz miała troszkę więcej czasu na hobby. Chciałabym oglądać Twoje cuda częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zrobione kartki.Ładna pomiątka

    OdpowiedzUsuń