20 lis 2011

odrobina prywaty

nasz synek rośnie i jest już obywatelem świata. niedługo odbędzie się jego chrzest i postanowiłam uszczęśliwić rodzinę zaproszeniami własnej roboty. powstały ich dwie wersje, niestety zachomikowałam za mało papieru jak całą serię takich samych zaproszeń. wyszło ich aż 20, szykuje się małe wesele... cóż, następna taka okazja będzie dopiero na komunię. poniżej zdjęcia.
dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze i gratulacje z okazji narodzin Antosia, bardzo nam miło!






9 komentarzy:

  1. Zaproszenia słodkie i eleganckie zarazem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie! uwielbiam kartki w takich pastelowych kolorach! ;)

    zapraszam: http://styl-to-nie-trendy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne i pomysłowe :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy: style-et-la-mode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratujacje dla Mamy :) Wiem coś na temat tworzenia przy małym dziecku. Sama mam niespełna 2 letnią Julkę :) I dopiero teraz moja pasja tworzenia wrociła.
    Robisz bardzo ciekawe ciekawe prace. Bedę podziwała. Zdrowia dla Maluszka

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zaproszenia ! :)

    zapraszam do mnie :

    http://marthe--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń