31 gru 2010

ostatnia praca 2010 roku i Szczęśliwego Nowego!

to moja ostatnia produkcja w 2010 roku, nie potrafię obiektywnie ocenić, czy w jakiś sposób podsumowuje miniony rok. a swoją drogą: czy konieczne są jakieś podsumowania? ja mam nadzieję, że w 2011 będę płynąć na tej samej, wspaniałej fali, co w 2010 :)
nie mogę się powstrzymać, żeby nie powiedzieć, że w kartce użyłam fantastycznego wykrojnika Tima Holtza z pierwszej partii pożądanych przeze mnie wykrojników do cuttlebuga (za którego dziękuję jeszcze raz mojemu mężo-mikołajowi :**. dodam jeszcze, że mój mężuś zakupił ten sprzęt w craft-shopie, od którego dostaje teraz newslettery, więc może kiedyś dostanę jeszcze coś na prawdę fajnego - w końcu w newslettarach piszą o nowościach, więc będzie miał oko i ucho na pulsie w trendach scrapowych). 
a Wam, drodzy Czytelnicy, Odwiedzacze i Obserwatorzy życzę wspaniałego nowego, 2011 roku!


1 komentarz: