11 lis 2010

święta na miętowo

zrobiłam kolejne świąteczne kartki. kolorystyka trochę odbiega od klimatów bożonarodzeniowych, mi przypomina srebrzyste świerki.
ostatnio zauważyłam większy ruch na moim blogu... zastanawiałam się, skąd się to bierze i okazało się, że moje kartki zostały wyróżnione 3 listopada na blogu http://ilowescrap.pl/ !!! dziękuję za tak nobilitujące wyróżnienie, pędzę już wcielać w życie nowe pomysły.




wykorzystane materiały: stempel z Mikołajem, stempelek świąteczny, dziurkacz MS, papier. wszystko z C4U.

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ta kolorystyka :) zdecydowanie zimowa :) Karki super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam się tu przypadkiem. Bardzo podobają mi się Twoje prace, jeszcze nigdy nie spotkałam osoby, która miałaby talent do robienia kartek :)
    K

    OdpowiedzUsuń