22 wrz 2010

notes #2 - róże i królowa

to mój drugi notes, pocięłam papiery przeznaczone na kartki ślubne. wyszło delikatnie i romantycznie z miejscem na personalizację. tektura falista pochodzi z jakiegoś starego kartonu, w którym chyba nawet otrzymałam owe papiery... trochę się namordowałam, aby odkleić wierzchnią warstwę i klej i doprowadzić ją do jako-takiego stanu. spodobał mi się ten drobny recykling i z rozpędu przykleiłam nalepkę z tuby po kwiatkach primy. stemple pokryte są przeźroczystym embossingiem na gorąco, czego niestety nie widać :( ale zarówno napis "notes", jak i obramowania stempelka jurnalingowego są wypukłe.  znaczki z królowymi to mój nabytek z allegro (mam ich chyba ze 100... w najróżniejszych kolorach), wszystkie są ostemplowane, co dodaje im charakteru. kwiatki zrobiłam na szydełku. w ogóle to okropnie lubię szydełkować, ale o tym w kolejnych postach. już coś szykuję :)
wykorzystane materiały: papier z tej kolekcji, wewnątrz papier Prima "Wink", stempelki, nalepka z tubki, nagrzewnica do embossingu i proszek. produkty kupione w C4U.





































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz