8 wrz 2010

chwalę się (!) i dziękuję

kolczyki lu luu z ceramicznych, ręcznie malowanych peruwiańskich korali znalazły się w tytułowej stopce jednego z artykułów w galerii Haloart. jakże się cieszę z tego powodu! oto link do artykułu - całość stanowi o dodatkach w stylu etno. kolczyki można też oglądać na haloartowym Facebooku. a poniżej zamieszczam fotkę moich kolczyków, które nazwałam "byłam w Peru" (wcale nie byłam, ale chciałabym, oj tak). duża to nobilitacja, jeśli ktoś w ten sposób docenia i wyróżnia pracę takiego robotnika sztuki, jak ja. pozdrawiam Haloart (w którym to coraz więcej sztuki się sprzedaje) oraz wszystkich Zaglądających, Komentujących i Klientów. dzięki Wam mam mobilizację do dalszej pracy, a wszystkie komentarze po prostu dodają skrzydeł i uszczęśliwiają. już niedługo nadejdzie kolejna okazja do pochwalenia się, ale o tym na razie cicho sza :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz